این شعرو یادتونه؟
چیزای خوجمل برای دخملای زبل!!!
درباره وبلاگ


سلام.من سارا هستم..به وبم خوش اومدین.این وب در مورد همه چی هست چه علمی چه جک و عکس جالب چه ...امیدوارم لحظه های خوبیو سپری کنین.کپی هم آزاده.راحت باشین.بوژ بوژ.بای
نويسندگان
یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:پارسال بهار دسته جمعی,شعر خز,زیارت, :: 15:41 :: نويسنده : sara
پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت
برگشتنی یه دختری خوشگل و با محبت
همسفر ما شده بود همراهمون میومد
به دست و پام افتاده بود این دل بی مروت
میگفت برو,بهش بگو آخه دوستش دارم میگفت بگو
هرچی میخواد بگه بگه,هرچی میخواد بشه بشه
هرچی میخواد بگه بگه
هرچی میخواد بشه بشه
راز دلم رو گفتم این رو جواب شنفتم
راز دلم را گفتم این رو جواب شنفتم
تو (نمیدونم چیچی)پسر چقدر نادونی اومدی زیارت یا كه چش چرونی
گفتم به اون زیارتی كه رفتم
قسم به اون عبادتی كه كردم
قسم به اون قفل و دخیل كه بستم
بعده خدا من تو رو میپرستم
گفتم به اون زیارتی كه رفتم قسم به اون عبادتی كه كردم
قسم به اون قفل و دخیلی كه بستم
بعده خدا من تو رو میپرستم
راز دلم رو گفتم این رو جواب شنفتم
 
راز دلم رو گفتم این رو جواب شنفتم
تو(نمیدونم چیچی)پسر چقدر نادونی اومدی زیارت یا كه چش چرونی
گفتم به اون زیارتی كه رفتم
قسم به اون عبادتی كه كردم
قسم به اون قفل و دخیل كه بستم بعده خدا من تو رو میپرستم
گفتم به اون زیارتی كه رفتم
قسم به اون عبادتی كه كردم
قسم به اون قفل و دخیل كه بستم
بعده خدا من تو رو میپرستم
راز دلم رو گفتم این رو جواب شنفتم
راز دلم رو گفتم این رو جواب شنفتم
تو(نمیدونم چیچی)پسر چقدر نادونی اومدی زیارت یا كه چش چرونی



نظرات شما عزیزان:

sarina looloo)1d(
ساعت15:56---10 آذر 1393
سلام آجی گلم........

شطولی........

خودت شتری!!!من منظورم اون نبود..........


هاهاها..........

چه خبر...........

من دارم میمیرم از استرس...........


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.... ......


im a crazy girl

yeaaaaaaaaaaaaaaaaaah........


yessssssssssssssss

yeaaaaaaaaaaaaaaah












.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
i just kidding........


منم خوبم.........نایل هم خوبه.........


اِِِِاااااااا!!!!چشمات کجا رفت سارا؟؟؟


دراومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
















هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها.... .......




i never let you go











forrrrrrrrrrr everrrrrrrrrrrrrrr









بوس ماچ گاز
I LOVE ya sArA












BOOS...MACH....GAZ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 1284
بازدید کل : 38554
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1


br />










اصن يه وضعي
javascript:void(0)
لايـــــک داره يا نــه؟

language="javascript">$rating_widget_type='thumb';$rating_widget_theme=1;$rating_widget_color='FFFFFF';$rating_widget_url='<-BlogUrl->/<-PostLink->';type="text/javascript" language="javascript"
src="http://tools.parstools.com/voting/widgets/rating.js">



ابزار های نایت اسکین

کد هدایت به بالا








كد ماوس